090421

  2009-04-21 @ 18:29:43

Dagens bild: Grönhåriga Wilma ligger och vilar, och Lotta vill bli kliad på magen.


 Dagens klockslag: Inget
 Dagens kärlek: Hmm...datorn...?
 Dagens TV-program: Inget
 Dagens musik: Ingen
 Dagens koppar kaffe: En

Här sitter jag nu och tråkar framför datorn. Vaknade ganska sent idag, har inte gjort något kul heller direkt. Varit inne på mitt rum hela dagen. Inte så jätteroligt, faktiskt.

Har precis ätit middag också. Våfflor. Inte så gott direkt. Tycker inte jag i alla fall. Så jag tog bara en.

Den där våfflan är förresten det enda jag ätit idag. Bidde ingen frukost, eftersom jag vaknade vid lunchtid. Ingen brunch eller lunch blev det heller, det slapp jag. Ett glas vatten att svälja medicinerna med, det räcker för mig. Men... Kanske är det just på grund av att jag inte ätit idag som jag känner mig så håglös och hopplös och deprimerad idag? Det kan det faktiskt mycket väl vara... Aja. Så kan det vara ibland, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0