090523

  2009-04-23 @ 17:09:31

Dagens Bild: Majja, som börjar bli tjock om magen! Förhoppningsvis har hon en massa valpisar däri.


 Dagens klockslag: Inget.
 Dagens kärlek: Gooodisss!! :D
 Dagens TV-program: House! Gick igår iofs... Eller var det förrgår?
 Dagens musik: Har "Karma Chameleon" på hjärnan...
 Dagens koppar kaffe: 1... Men igår fick jag 3 :D



Suck. Idag vaknade jag sent, förstås. När det gått så bra hela veckan...

Igår var jag på BUP och fortsatte med  mitt WISC-test. WISC står förresten för "Wechler's Intelligence Scale for Children". Intressant.

Vi hann nästan göra klart testet, men när det bara var två uppgifter kvar (varav den ena grejen var aritmetik) bestämde vi oss för att avsluta och fortsätta en annan gång. Matte är ine något jag orkar med egentligen nånsin, men särskilt inte när jag har dygnat - då e jag helt borta.

Jag var tvungen att dygna för att hinna med BUP-tiden som var halv elva, men jourmamman (l0l va töntigt det låter xD) tycker inte om när jag dygnar.... Konstigt. Jag älskar det.

Allt hade gått såå bra. Tills jag somnade. På eftermiddagen. Typiskt.

I alla fall, idag vaknade jag sent. Vet inte när exakt, runt 12-13 tror jag. Har inte ätit frukost, för snart blir det middag... Men jag har ätit lite godis :P

I morgon ska jag vara med två underbara polare, vi ska ha pyjamas-party :D Vi ska spela spel, göra tacos och titta på film och sånt, ska bli skitnice :)

Sen på lördag ska vi tre nog åka och shoppa. Jag har ett oanvänt presentkort på HM (500 kr) som jag är sugen på att använda... :P

Har även en ny visningsbild på msn. Jag tycker det e skitkul att man kan "spela in" bilder som rör sig på nya msn :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0