090420

  2009-04-20 @ 18:05:45
 Dagens klockslag: 14.30 - skulle vara på BUP, 19.30 - ska rida tror jag
 Dagens kärlek: Lidl's "jordnötsrutor"; smakar som Snickers!
 Dagens TV-program: Mannen som talar med hundar - Cesar Millan e ju grymmast!
 Dagens musik:  En jobbig låt som lille Rikard spelar hela tiden har etsat sig fast i min hjärna...
 Dagens koppar kaffe: 1, än så länge. Blir väl kaffe till tårtan sen vad det lider.

Den senaste veckan har jag, tro det eller ej, faktiskt vaknat och gått upp tidigt på morgonen och somnat på kvällen, sovit på natten och vaknat igen på morgonen...! Helt otroligt. Känns väldigt bra, så härligt att kunna utnyttja dagarna och hinna njuta av det underbara väder vi har fått!

Idag gick jag upp vid....hmm...kan det ha varit någon gång mellan 8.00 och 10.00? I alla fall, jag var inställd på att få fortsätta på det jobbiga WIISC-testet på BUP (som jag för övrigt redan har gjort en gång), men några timmar innan det planerade mötet ringde pappa och berättade att det hade blivit inställt. Min psykolog var inte där, tydligen. Nåväl, vi får väl se om hon är där på onsdag 10.30, då jag har en tid till hos henne.

Förresten, idag fyller ju Nicole år! 16 blir hon, och ska väl snart börja övningsköra. Läskigt. Man undrar hur det ska gå... 

Majja börjar bli riktigt stor om magen, och hela 39 dagar har gått sedan den första parningen med Theo! Inte så himla långt kvar nu tills det (förhoppningsvis) föds små cockerpoo-valpar! Jag undrar just hur många det blir... Hmm... Spännande...!

Just det, jag har under dagen roat mig med det superhärliga (och löjligt simpla) animeringsprogrammet UnFREEz 2.1, där man enkelt gör snygga och roliga .gif-bilder; alltså bilder som rör sig! Jag har inte orkat ge mig på något avancerat, mest lekt lite med att få lite olika bilder att skifta i regnbågens färger. Kanske har du lust att se...?

Edit: OBS! De större bilderna ser tyvärr inte ut att funka här på bloggen.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0