Hemma igen! ^^

  2009-08-20 @ 14:23:48

Andra dagen i skolan avklarad!

En lagom lång dag; kom dit klockan 11 och hade samtal med min mentor i typ en timme, klockan 12 fick vi två papper  med lite frågor (om typ hur en bra skola såg ut och vad man är bra på och bla bla bla) som vi skulle besvara, 12.30 ungefär var det rast, vet inte hur mycket klockan var när vi började igen men då fick vi ett tomt randigt papper där vi skulle skriva lite om oss själva. Och sen slutade vi. En riktigt slapp dag alltså! :D

Träffade också bästa vän Sara som jag inte sett på ett tag, vi hade sällskap hem och hade jättemysigt, har saknat henne ♥

Imorn tror jag vi ska snacka om svininflluensan. Hahaha.

Vi får hoppas att lilla Henkipenki blir frisk snart också... Han har halsfluss, stackarn...

Aja, nu sitter jag i ett videosamtal med min älskade pojkvän, ska äta frukost/lunch eller vad det blir och  invänta soc ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0