Foton!

  2009-02-08 @ 19:19:53
Under denna lilla "fotosession" med nya vovven Doolies blev jag lite småkär i honom. Har en förkärlek till pudlar, och denna kille liknar en pudel ganska mycket. Delar med mig av några bilder i sepiaton, hoppas det inte blir för irriterande. Min kamera fotar inte så fint i färg, nämligen.


En mysig grabb, som gillar att ligga i hallen tydligen.


Alla hundar nosar på kameran, det är oundvikligt.


Hans öga ser så mörkt och svart ut, som ett hål nästan... Iaf på den här bilden.


Sötnos <3


Gulligare bild får man leta efter!


Pudlar gör sig bra på närbilder och porträtt. Doolies är en riktig snygging!


En smått trånande blick. Längtar han efter sitt gamla hem tro?


Doolies tittar på tikarna i huset.


Vilken stilig herre!


Så lugn och mysig...


Svartvitt blev ju rätt nice.


Färg... Inte så skarpt va?


Har inget emot pudelklippning, men att Doolies' svans är jämntjock hela vägen gillar jag inte.


En blick alla hundägare känner igen. "Jag vill ut!"


Sepia igen. Notera Doolies' storlek jämfört med mina skor.


Det finns många intressanta dofter i en hall. Visst, Doolies?


Söt eller vad?!


Här tittar han på tikarna, som löper. Snacka om spänd stämning...!


Avslutar med en urgullig bild på Lotta och Doolies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0