Ny design!

  2009-02-19 @ 18:45:08
Blir mer och mer nöjd med min design. Har jobbat hårt med den, det tar lååång tid att hitta koder som e snygga, och ännu längre tid att lägga in dom på rätt ställe...

Jag håller just nu på med html-kodningen istället för att fixa med headern, så just nu är inte allting perfekt och alla sidor ser kanske inte likadana ut.

Jag har, som synes, lagt till flikar längst upp under headern. Dessa är i själva verket länkar till kategorier. Detta gör att du kan välja vad blogginläggen du vill läsa ska handla om - om det är t ex hundar, eller kanske uppdateringar. Längst ut till höger finns en länk till första sidan.
Funderar på att kanske fixa en till flik som länkar till en profil om mig, eller nåt sånt.

Ska även fixa lite i menyn till vänster, alternativt göra fliksamlingen till den enda menyn... Hmmm....

Nåväl, hoppas ni inte stör er på den nya designen, och att ni kan leva med att det inte ser helt perfekt ut då jag fortfarande leker runt lite och testar olika saker. Ha det riktigt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0