Promenader... =)

  2009-01-29 @ 13:59:24

Varje dag går jag en lång promenad med vovvarna, vilket är himlans nyttigt. Särskilt för mig, som annars inte rör mig utomhus speciellt mycket.
Visst är det kallt och blött, men det är ändå ganska trevligt.

Jag tänker nu dela med mig av lite bilder ifrån dagens promenad :)


Den underbart söta mellanpudeln Chico, Lottas "pojkvän".


Gulliga bedlingtontiken Dixie.


Wilma flyger fram i snön.


Wilma, Lotta, Chico och Majja har nyss tiggt godis.


Bedlingtonterriern Dixie & cockerpoon Majja har hittat något intressant i snön.


Lilla tonårstjejen Lotta busar med sin kavalier Chico och bedlingtonflickan Maja.


Gilda, Wilmas halvsyster, tar det lugnt och går med svansen högt och näsan i vädret. Gilda är en pryd och präktig dam!


Wilma ser på när de andra vovvarna leker och springer, och kollar att de sköter sig.



Chico, Majja och Lotta tigger godis.


För att få godis måste man sitta fint. Majja är dock upptagen med att titta på de andra hundarna.



Charmiga pudelpojken Chico har fått upp ett intressant spår.



Wilma tigger godis av matte, men tittar in i kameran några sekunder.


Alfatiken Wilma håler koll på sin flock och är beredd att sätta eventuella bråkmakare på plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0