090712

  2009-07-12 @ 23:33:38

Dagens bild: Mina snygga rosa naglar! Mobilkameran suger, men det ser bra ut IRL! :D

Dagens klockslag: Inget, haha.
Dagens kärlek: Min babygull ofc ♥
Dagens TV-program: "Groomer has it" på Animal Planet! Hahaha!
Dagens musik: Jag vet inte...! :S
Dagens koppar kaffe: Ingen...

Gick upp dent idag, som ni ju vet. Åt frukost/lunch/middag (allt i ett), som fick bli en halv salamipizza! Mums. Sen blev det lite efterrätt också, kladdkaka! Meow.

Sen tog jag ett härligt bad. Låg och läste Cosmo och messade med J, aah kan det blir bättre? :D

Efter det satte jag mig ner och målade naglarna med det nya rosa nagellacket. Det börjar torka in nu, det blir verkligen rosa! Härligt!

Imorn ska J åka till Kalmar och titta på lägenheter, han kom in på skola där. Grr, varför sökte han inte skola i Stockholm? Grr. Hoppas i alla fall han hittar nåt trevligt ställe :)

Nu ska jag vänta på att naglarna blir helt torra och så ska jag stryka på ett lager genomskinligt lack. Sen ska jag städa mitt rum, bädda om sängen och titta på Family Guy. ♥

Kommentarer
Postat av: Karin Ellnestad - Blondin & Smart ;)

snygga armband! var är dom köpta? :)

2009-07-14 @ 02:05:24
URL: http://kaariinolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0