JA JA JA!! *happyface*

  2009-07-17 @ 23:59:17
ÄNTLIGEN funkar internet!! Åhh, vad handikappad jag har känt mig de senaste dagarna! Har inte ens kunnat läsa min mejl, tänk er!!

Har legat i sängen och kollat på Family Guy mest hela tiden, rätt kul iofs, men ändå.

Nu ska jag duscha, sen ska jag blogga en massa! Ska vara vaken hela natten eftersom vi ska upp tidigt  imorn och hälsa på brorsan på kollot. Synd att J är och festar och ine kan snacka... Och synd att jag inte bor nära honom så jag kan vara med och festa. Hehehe. He.

Just det, på tal om det så kommer ju J hit snart :D Ååh jag längtar, ska bli så kul! :)

Hoppas ni inte typ slutat läsa bara för att internet har varit nere några dagar. Och att ni inte saknat mig för mycket! Puss på er, ät en pizza och var glada!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0