Morning! :P

  2009-07-11 @ 09:23:06
Har som sagt dygnat, ergo inte sovit något. Några timmar var jag riktigt trött, men nu har jag fått mitt kaffe och är hyfsat pigg!

Dagens outfit:


Leker söt och oskyldig. Det går...sådär.


VAD?! Det kallas pianofingrar...


Är det bara jag eller ser jag typ...drogad ut?


Rosa cardigan och mörka jeans. Det är molnigt ute, så inga sommarkläder idag...

Vi ska åka klockan 10. Typ 45 minuter kvar... Hoppas J vaknar snart.

Åhh, hoppas jag kan stanna till på nåt solarium på väg hem! Börjar blekna till min vanliga snövita hudton... Skulle vara kul att vara riktigt brun, bara för att testa liksom. Har ju aldrig varit det... Jag är sådär opigmenterad att blodådrorna lyser igenom. Men det är liksom...jag. När folk ser mig tänker dom väl säkert "Jäklar va blek hon är!", eller något. Och det är ju lite kul på sitt sätt. Hehe. Har egentligen aldrig själv tyckt att jag är SÅ blek, men nu när folk faktiskt kommenterar det så börjar jag inse att jag kanske är rätt så blek... Aja. That's me so I'm gonna have to live with it.

Funderar på att klippa till luggen igen... Den börjar bli lite lång.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, min hudfärg matchar din X)

2009-07-12 @ 13:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0