Nu har jag duschat klaaart

  2009-07-18 @ 00:08:39
Nu har jag duschat klart.

Det var riktigt skönt faktiskt! Aaah, älskar att duscha. Städade mitt rum innan också, extra skönt då. Hihi.

Förlåt att det  är riktigt ont om bilder... Jag vet bara inte vad jag ska fota! "Dig själv, så klart!", kanske du tänker, men allvarligt talat så känns inte det alltid så kul. Och just nu är jag ju ful också, så... Aa.

Men vad finns det mer? Det måste ju vara nånting som har med någonting att göra, liksom. Eller så kan jag ha en orelaterad bild... Yes, that's it!


En gammal bild... Jesus, vad ful jag var! Titta håret... Eew. Och tjock var jag... Blä. Aah just det, för er som inte ser, så är båda på bilden jag. Tyckte det var kul att leka lite med datorn, och tycker än idag att sånt här är kul. Synd att jag inte såg bättre ut då... Kanske ska göra en ny sån här? Har dock ingen idé om hur bilden ska komponeras... Här hade jag ju en idé, men nu... Asså jösses, vad pratar jag om? Wow, jag har inte skrivit av mig på dagar, det märks! Sorry. Picture: Unrelated.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men ofta tjock :O

2009-07-18 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0