...och så är brorsan borta i två veckor! :D

  2009-07-11 @ 23:29:27
Sorry att jag bloggat dåligt idag, var übertrött när jag kom hem så jag däckade direkt.


Heeejdååå!!! Hahaha.


Mysigt att åka båt fan. Även om det "marina livet" inte är något för mig...


Visst, det verkar mysigt - men det blåser som satan! Jag gillar inte att vara vid vattnet. Okej, det är mysigt ibland, men oftast trivs jag bättre längre in på land... Är jag osvensk? :P


Och så klart blev det ingen shopping på vägen hem, eftersom det ju är lördag... Men vi stannade till på Coop (haha I know) och jag köpte lite rosa nagellack. Hahaha.

Nu ska jag försöka få tag på J... Han sitter väl och spelar som vanligt. Men han är inte inne på msn... Äh, han har väl däckat nånstans. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0