Porrsurfar din pojkvän? (vem bryr sig?)

  2009-07-13 @ 21:05:08
Läste en väldigt fjantig grej i Cosmo. "Porrsurfar din pojkvän?".

Liksom, är det bara jag som bryr sig nada om ens pojkvän kollar porr på datorn? Varför skulle jag bry mig...? För att det inte är jag som är den där slampan i p-filmen, och för att jag blir så avundsjuk? Hmm... I don't think so.

Jag menar, han får väl kolla på porr om han vill! Det är ju inte direkt nåt som jag bestämmer, eller ens ska ha rätt till att bestämma. Tycker jag i alla fall. Han får ju kolla på porr lika mycket som jag, eller hur? Jag menar förstås inte att jag brukar kolla på massa porr, menar bara att jag får om jag vill. För det får jag väl?

Att han porrsurfar betyder väl inte att han älskar en mindre, eller?

Är det bara jag som tycker så?


Liksom, vem bryr sig?

Kom igen nu, uttryck er åsikt! Jag vet att jag har läsare, här är er chans att säga vad ni tycker! Bryr ni er om er partner kollar på porrfilm på nätet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0