Vilken kort och lat dag!

  2009-07-13 @ 19:14:13
Jag är nog den lataste person jag vet. Eller tröttaste i alla fall.

Jag vaknade rätt sent idag, fast ändå rätt tidigt med mina mått mätt, och jag har tittat på TV typ hela dagen. Oprah, Tyra Banks, Make Me a Super Model och lite allt möjligt tråkigt på tv3.

Sen åkte jag och handlade, kände för en fräsch sallad idag eftersom jag varit så onyttig den senaste tiden. Har ätit upp den nu (eller aa, nästan i alla fall... lol) och känner mig för en gångs skull sådär lagom mätt. Härlig känsla! Aah.

Köpte nya rakblad som jag ska prova snart, Venus Embrace. Har alltid köpt Divine, men det är dags för nåt nytt!


Snygga färger på förpackningen - grönt och blått! (Visste du att grönt är min favoritfärg, trots allt det rosa jag har?)


Baksidan - där det står om det  5-bladiga lilla miraklet. Venus Divine har bara 3 blad.

Sådär, nu ska jag hoppa in i duschen och preparera för en tidig kväll! Vi ska försöka fixa i trädgården i morgon. Suck, önskar nästan jag var på kollo... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0