Goodnight mah babies! <3

  2009-06-22 @ 00:11:29
Japp, det är dags att säga god natt. Måste ju lägga mig tidigt så jag kommer upp imorn!

Får INTE glömma att packa ner medicinerna och godiset i morgon innan vi åker! Det är fakking livsviktigt, båda två! Raowr!

Japp, och så var det med det. Kommer mobilblogga när jag åker och så, och är det täckning däruppe (där jag ska vara alltså, duh) så mobilbloggar jag säkert därifrån oxå! Annars kommer jag väl vara borta i några dagar, mellan 2, 3 dagar till ca en vecka. Sakna mig inte för mycket, jag kommer ju tillbaka! Hoppas jag... Minns ju mitt glada horoskop. Lol.

So anyways, jag drar ut på tiden så mycket jag kan haha. Men det är faktiskt dags att göra mig i ordning och lägga mig. Så, vi hörs snart darlings! Mwah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0