Hemma igen!

  2009-06-25 @ 00:16:42
Nu är jag hemma igen!

Har haft det asmysigt, verkligen :)

Här kommer lite bilder:


Valparna har blivit jättestora! Här är Tilda, med riktiga valpögon!


Valparna får sina kindtänder och måste gnaga på allt.


 Notera fläskläppen, som jag fick när jag skulle böja mer ner mot Wilma och råkade slå i bordskanten. Klantigt.


Matkällaren - mer känd som Grottan som man hamnar i om man är olydig.


Den enormt vackra och härliga tjärnen, med både grodyngel, abborrar och ormar!


Groddammen, som även har en liten salamander då och då.


Wilma ligger och latar sig på bryggan.


Vattnet från tjärnen är alltid godast och bäst, tydligen.


Valphagen. Dom börjar bli lite jobbiga nu, dom små liven, för dom gråter och gnyr som fiskmåsar typ hela tiden! Grr. Men söta är dom.


Alfons, den Osålda. Han är typ hur gullig som helst, och kunde jag bara så skulle jag köpa honom!


Alfons igen. Valpar är så härliga.


Min bästis Wilma.


Lotta är avis på att valparna får mat men inte hon.


Lilla Tilda får lite mat efter att ha fått sin första dos avmaskningsmedel.


Och så lilla Wilma igen! Hon börjar bli riktigt långhårig. Och tung. Observera oljan runt nosen... Knashund.

Jag har typ tusen bilder till, men jag är lite trött nu så här har ni ett smakprov i alla fall! Trivdes jättebra i alla fall, och tycker mig faktiskt ha fått lite färg! Vi hörs i morgon med fler bilder, så får ni avgöra själva ;)

Kommentarer
Postat av: sarah sötnos

fin blogg =) allt bra?

2009-06-26 @ 10:52:29
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0