Herregud...

  2009-06-28 @ 16:55:02
Vad är det för fel på mig? Gick upp halv fem på eftermiddagen idag. Så kan jag ju inte hålla på..!

Imorn ska vi ta hand om trädgården, är det tänkt. Usch, jag ser som sagt inte fram emot det.

Jag måste städa mitt rum också. Blä.

Och det är så jäkla varmt...! Önskar så att poolen var igång...

Ja. Just det, tror jag drömde nån knasig dröm... Men jag minns inte riktigt vad det var, lol.

 Minns i alla fall en dröm jag hade för några nätter sedan... Den var helskum. Jag var i nån affär som antingen precis hade öppnat eller skulle stänga ner, och allting var jättebilligt. Jag köpte en (ful) vit tjocktröja med blåa blommor på som det stod Linda på. Den kostade två kronor. Sen gick jag vidare till smyckeshyllan, och där började det bli lite dyrare. Köpte ett halsband med en liten, asgullig LEVANDE apa på för antingen 10 eller 30 spänn, minns fan inte haha. Sen gick jag vidare till sminket. Där kostade allt 29 kronor. Köpte inget därifrån tror jag.

Japp, en helt vanlig dröm alltså! Jag fattar inte varför just jag måste ha så knasiga drömmar hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0