Imorn åker vi!

  2009-06-21 @ 20:24:49
Japp, imorn runt 14-14:30 eller något sånt åker vi iväg och blir borta i några dagar, kanske en vecka. Var ska vi? Mot Nord's landställe i Söderhamn! Ska bli soft :)

Idag har varit en lagom varm och härlig sommardag, vi har städat bilen och fixat lyset på den som var trasigt, och så åkte vi och tvättade den. Och precis som alltid när man har tvättat sin bil så började det regna.

Sen packade vi våra väskor och trunkar, jag är självklart den som har mest med mig (eftersom jag är tjej och vill ha fler kläder att välja mellan + att jag behöver smink och plattång och sånt krafs), så jag har största trunken. Meow.

Japp, och så har dagen varit i princip. Just nu sitter jag och slöar lite, vilar magen och så. Har som vanligt ätit mig alldeles för mätt. Blä.


Här är vad jag har på mig idag:


OBS den svarta trunken på sängen! Rawr.


Min hårfärg är ju bara för knas. Vetefan vad jag ska göra asså.


Hahaha ser så jävla STOR ut på den här bilden :P


Det förvånar mig ALLTID hur jävla galet jag håller mobilen när jag tar kort!


(The All American Rejects - Gives You Hell KID'S VOICES VERSON lol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0