Inte långt kvar nu, haha!

  2009-06-22 @ 13:13:49
En del av er kanske undrar vad jag gör vaken så här tidigt, och då ska jag chocka er ännu mer genom att berätta att jag faktiskt har varit vaken sen strax över elva! Ja, på morgonen! Helt otroligt. Trots att jag hade svårt att sova igår så vaknade jag tidigt och utan bekymmer, jag är förvånad. Tänk om det alltid var så.

Hur som helst, jag sitter här och tråkar och vill göra en ny design men vet inte om jag i såna fall skulle hinna klart med den innan vi ska åka. Hmm.


Lite bilder från alldeles nyss (orkade inte klä upp mig nåt speciellt, ska ju sitta i bilen i flera timmar):


Pussypuss! Åh nej, jag har fått finnar över natten! Typans.


Jag i mina "tajta" jeans. Dom satt bra en gång i tiden, men nu är dom lite baggy. Gör att jag ser onödigt stor ut.


Oj, vad jag måste vrida mig för att kläderna ska sitta åt. Mitt linne börjar bli lite stort precis under brösten, och jag kan i allmänhet inte ha såna tröjor då jag bara ser tjock ut. Men nu fick det duga.


Haha, den här bilden är ju bara för ful. Och inte ful som i ful, utan snarare ful som i rolig eller töntig eller nåt.


Eeew det ser ut som naveln lyser igenom tröjan! Men jag kan lova att det inte är naveln! Det är en rynka på linnet eftersom det sitter dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0