Michael Jackson 1958-2009 *R.I.P.*

  2009-06-26 @ 22:05:48

Michael och Elizabeth Taylor.


Det kom som en chock. Jag visste inte först vad jag skulle tro, hoppades för allt i världen att det bara var ett rykte, om nog ett fruktansvärt sådant.


Michael och Diana Ross.


Jag förnekade det in i det längsta. Ville inte tro att det var sant. Det kändes så overkligt. Min Michael Jackson, död? Aldrig. Eller...?


Michael och Madonna.


Det har fortfarande inte sjunkit in. Det känns otroligt sorgligt, världen har verkligen förlorat en underbar människa. Och han som skulle fylla 51 om två månader...


Michael och hans lama Louie.


Michael Joseph Jackson, The King of Pop, må du vila i frid och bli ihågkommen för alltid som den fantastiska person du var. Amen (lol).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0