Jag <3 mina mongon.

  2009-06-25 @ 23:51:01
Idag var jag med mina polare, vi lagade skitgod tacos och tittade på Valkyria. Eller, det var väl mest jag som tittade...

Här är några bilder:


Henke messar med nån av sina girls... Han e en riktig jävla pimp. Lol.


Sara e ju bara för jävla sexig! :D


Coola, iskalla Henke. En kylig prick.


Haha Sara älskar passionsfruktsläsk. Mjau.


Mina bästa mongopolare :)


Jag o Sara :P Jag måste noppa ögonbrynen.... -.-


Jag och Henke. Satan va ful jag är när jag ler, lol. Henke vill toucha mina boobs btw.


Från vänster: Sara, Jag och Henke.


Yes, och det var min kväll! Hämtade ut ett paket på HM idag, det är där linnet kommer ifrån. "Girls just wanna have safe sex", designad av Cyndi Lauper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0