Om mig mjau

  2009-06-20 @ 18:15:03
Namn: Linda Åhlund
Piercingar: Noll, men ska typ ta hål i öronen :)
Tatueringar: Hmm funderar på o skaffa
Längd: 1.69 xP 
Skostorlek: För stort lol
Hårfärg: Typ mörkblond, och utväxt lol
Är du kär i någon: Inte än
Önskar du att du bodde någon annanstans: Dunno
Tänker du på självmord: Ibland
Tycker andra att du är attraktiv: (?)
Dricker du alkohol: Nja
Använder du droger: Haha nej.
Röker du: När jag är arg eller ledsen
Vilket shampoo använder du: Just nu är det Herbal Essences
Vilken parfym använder du: Oftast en vaniljparfym ^^
Vad är du rädd för: Typ inget, men spindlar e gross
Gillar du att tvätta: Vadå gillar? Haha
Gillar du Berg-och-Dalbana: Oh yes :D När jag inte oroar mig för att nåt ska gå sönder lol

SENASTE..
Film du hyrde:
Hyr aldrig film
Film du köpte: Uhm minns inte xD
Låten du lyssnade på: Minns fan inte :(
Låten du hade på hjärnan: Hmm... Right Round med Flo Rida tror jag
Personen du ringde: IQ svar är kanske ingen person... xD
Tv program du tittade på: Supersize vs Superskinny
Personen du tänkte på: Min cutie meow <3

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Haha ja.
Gråtit över en flicka: I guess.
Ljugit för någon: Nån gång
Varit i slagsmål: Haha hell to the no  
Blivit arresterad:

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  Minns inte
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dig: Inte en enda gång
Tjejer du kysst: två haha
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Humm några gånger
Ärr du har på kroppen: Många haha, men det har ju alla.

SENASTE..
Bok du läste:
Minns inte lol
Personen du fick mail av: Haha blogg.se lol
Personen du fick brev av: Sjukhuset -.-
Personen du fick sms av: Sara
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Dunno
Saken du köpte: Lite smink

Vad har du gjort idag:
Sovit, gjort tårta och gjort mig i ordning för jag trodde jag skulle till bästavän
Var det kul: nej.
Hur tidigt stiger du upp: Hahaha olika.
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra idag: Skulle va me min bästa vän men hon tröttnade väl på mig verkar det som
Är du seriös: med vadå?
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Typ benen o huvet just nu iaf
Använder du hårspray:
Kan du stå på händer: Nej
Favorit serie: Typ Simpsons o Family Guy

Håkan Hellström eller The Ark: Håkan tror jag.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vilka e Bright Eyes?
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Naah
Är du glad nu: Nej är arg.
Var du glad igår: Helvete heller.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Min mamma
Vad dansar du till: Dansar inte, jag är våldtäktsman ;D
Stockholm är: Stockholm.
Göteborg är: en stad med dålig dialekt.
Kan du sjunga: Haha.
Mer värt än guld: Riktiga vänner. Men har få.
Spaghetti eller makaroner: Beror på vad man ska äta det till.
Ett land jag helst vill besöka: USA meow

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har bästaste dialekten :D <3 .

2009-06-24 @ 22:59:02
URL: http://moomiindalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0