Valpbilder! :D

  2009-06-11 @ 20:21:40
Var ju hos min gamla jourfamilj idag, och kunde ju bara inte låta bli att fota de små miraklen! Valparna, alltså.


Söta lilla Thorleif! Minstingen <3


Thorleif igen, vilken underbar liten bebis!


Är det Mohammed som är ute på äventyr?


Antingen är det lille Thorleif eller stora Tilda som snuttar på Lottas mjölk. Lotta är storasyster till valparna btw.


Tilda lipar! :O


Jag tror det är Tilda, eftersom hon är lite släthåriga på ryggen tydligen. Sötnos!


Här är nog också Tilda. Vilken gullunge!


Haha åh, man blir ju kär! Titta på Tilda som busat så hon trillat ur korgen! Knasboll <3


Alfons har hittat en HUVUDKUDDE! Haha, fattar du? ;)


Små, sylvassa klor. Ingenting emot de små, sylvassa tänderna de börjar få! Valptänder suger. Grr.


Torsten, som liksom jag är en riktig sömntuta! Här ser han lite ledsen ut, stackarn.


En nyvaken Torsten.


Tilda busar framför kameran, och Torsten ser allmänt trött ut. Som jag.


Bus i valplådan! Torsten lämnar inte korgen, såklart. Mysvovve där!


Såklart är Tilda, enda tiken, herre på täppan! Hon mästrar sina syskon med galans! GIRLPOWER!


Torsten, den lilla sötnosen utan tänder.


AAWW! Nyvaken valp is teh shit <3


Mohammed är störst av alla, och gråter som en fiskmås om han inte får mat.


Sovande valpar! Såååå sött!!

Obs! För mer valpinfo och bilder, kika in på www.wilmas.zoomin.se!

Kommentarer
Postat av: Sara

åååh ja skulle kunna döda för en sån där liten sötnos <3

2009-06-12 @ 13:05:13
URL: http://saragislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0