You are my Guilty Pleasure... *la la la*

  2009-06-27 @ 09:04:53
Det börjar bli morgon, solen är uppe och UV-strålningen är hög och fåglarna kvittrar. Jag borde göra nytta, eller kanske sola, men vad gör jag i stället?

Nöter ut en låt jag hörde för första gången för några timmar sedan! Har spelat den NON-STOP i flera timmar nu, börjar faktiskt tröttna. Haha.

Tycker ändå att låten känns så där härligt 80-tal, och jag älskar ju 80-tal. Särskilt musiken då.

Har även kommit på att jag gillar (älskar) doften av sockervadd. Mitt nya läppglans som jag köpte uppe i hälsingland luktar (och smakar?) sockervadd! Så jäkla härligt. Me like!


Ashley Tisdale - Guilty Pleasure

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0