090316

  2009-03-16 @ 22:06:44

 Dagens klockslag: 13:00 - skulle va hos kuratorn, 19:30 - ridning
 Dagens kärlek: Min älskade snuffe såklart!! <3333
 Dagens TV-program: Family Guy ;D
 Dagens musik: Nomy - Cocaine
 Dagens koppar kaffe: 1

Idag vaknade jag hyfsat tidigt, runt 9-10 ungefär. Skulle vara hos kuratorn på ekebyhov klockan 13, men jag blev så fruktansvärt trött att jag bara ville somna - och eftersom kurator-besöken är frivilliga, vilket somliga inte verkar ha fattat, så stannade jag hemma och sov istället så att jag skulle orka med ridningen ikväll.

När jag sedan vaknade, runt 17 skulle jag tro, satte jag mig vid datan och kollade lite på family guy-klipp på youtube. Kul man kan ha, va? Jag lyssnade även på musik, och laddade ner lite låtar också. Inte så många, några stycken bara. Om du vill veta, dessa:

*Bob Marley - Three Little Birds
*Jordin Sparks - Tattoo
*Beyoncé - If I Were A Boy
*Britney Spears - Womanizer
*Nomy - Cocaine
*Nomy - You Better Die Young

Sen åt vi middag, och så fick jag in första kopp kaffe på länge. Har varit hos min älskling onsdag kväll - söndag kväll, och där fick jag ingen kaffe alls! Fatta abstinensen... Så det var jäkligt skönt att dricka kaffe idag.

Sen har även Wilma parats idag, med en svart cockerpoo vid namn Rocky. Vet inte hur det gick,  men jag tror det gick bra. Majja har parats hon också, med en buffärgad kille som heter Theo, det gick tydligen finfint. Hoppas det blir valpar sen då!

Tänkte dela med mig av lite bilder från de senaste dagarna som jag spenderade hos snuffe:


Här är Marlon, en STOR men skithärlig och snäll hästsom jag typ förälskade mig i.


Ursöta Becky, som oftast är för stor och otymplig för att få vara i soffan.


Lilla Saga så klart! Härlig hund, men riktigt knasig.


Världens läskgaste katt! Hon förföljer mig som om jag vore en tonfisk,och river mig och spinner samtidigt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0