Michael Jackson gör ÄNTLIGEN comeback!

  2009-03-05 @ 22:04:29
Yay! Grrreat news för alla MJ-fans - även om dom säkert redan har hört det: Michael hade presskonferens i London idag (klockan 17 lokal tid, tror jag?) och meddelade där att han planerat konserter i sommar!!! Helt otroligt! Man undrar ju om det blir nåt nytt album.... Jag hoppas verkligen det, för han skriver så bra låtar! Han är sjukt underskattad, och särskilt hans musik! Jag menar, det finns så många låtar som borde vara mer kända än vad dom är... Och särskilt de låtar som aldrig getts ut på skiva. Ååh, jag hoppas verkligen det blir en ny skiva!!!! Och inte nån slags ny-release, som T25 förra året... Jag menar, visst, det var lite nyinspelningar på skivan, men inga nya låtar... En liten besvikelse för många fans, som ju sett fram emot något nytt. Nåväl. Man ska inte klaga, I guess.

Och om dessa konserter verkligen blir av, det finns ju alltid en liten risk att de blir inställda eller "uppskjutna" (=inställda), så undrar jag om det blir några nya rekord... Kommer kanske biljetterna vara utsålda på bara några sekunder...? Hmmm...

Och jag undrar i vilken form han är i nu? Han är 50, fyller 51 i augusti, men de som jobbat med honom på senare tid säger att han fortfarande är i god form och kan både dansa och sjunga.
Dansen vet jag inte, men för ett tag sedan läckte ju en helt ny låt ut - Hold My Hand, Akon ft. Michael Jackson - och den är verkligen helt underbar!! Den är väldigt svår att få tag på, så har du inte hört den redan så blir du nog tvungen att vänta tills den släpps på  skiva. Ååh, det kommer bli en riktig hit! Och just ja, Michael's röst var klar och ren, precis som vanligt! Inga problem med att träffa noter, tack och lov.

Så, man kan inte annat än vänta med spänning på vad som ska hända. Och hur mycket jag än vill gå på dom där konserterna i London (eftersom det kanske (förmodligen) blir hans sista liveframträdanden), så går det bara inte. Jag skulle aldrig nånsin få pappas tillåtelse att åka till London för en konsert. Och inte har jag direkt råd att åka dit själv... Suck. Ibland är livet orättvist hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0