090525

  2009-05-25 @ 21:16:06

Dagens bild: Blev för några dagar sedan inspirerad att pyssla lite med origami, så jag vek en räv! Söt va? ^^


 Dagens klockslag: 16:00 - fick besök av familjeterapeuten.
 Dagens kärlek: Hmm.... Knepigt! Kan fan inte komma på nåt :/
 Dagens TV-program: Simpsons och Family Guy<3 Har fan saknat dessa härliga program!
 Dagens musik: Har Fool's Garden's "Lemon Tree" på hjärnan. Dunno why though.
 Dagens koppar kaffe: 2, fast ingen av dom var en riktigt full kopp och jag hade ju mjölk i, så det räknas nog bara som en kopp. Vilket är alldeles för lite. Fan, jag har blivit så dålig på att dricka kaffe sen jag flyttade hem igen! Grr.

Vaknade idag rätt tidigt faktiskt, och gick upp och gjorde mig i ordning och kände mig hyffsat pigg några timmar faktiskt. Vädret var vackert också. Hoppades så att det skulle hålla hela dagen, men snart blev jag trött och solen gick i moln. Suck.

Jag var tvungen att hålla mig vaken dock, för klockan 16 kom familjeterapeuten. Jaa, vad gjorde hon hemma hos oss då? Ingenting, egentligen. Vad hon ska hjälpa oss med är för alla inblandade en stor gåta. Det är ingen som vet.

Men i alla fall, just denna eftermiddag så satt vi bara och pratade runt köksbordet. Vi pratade om allt möjligt; om mamma, om min lillebror, om min syrra, om mig o.s.v. tills klockan blev runt 18:30, då vi tog farväl av familjeterapeuten och åkte vidare till (ex-)jourfamiljen för att ta en fika.

Valparna hade växt ordentligt måste jag säga, och öppnat ögonen också, så det börjar faktiskt likna hundar! Vi planerar också lite smått att resa upp till deras landställe uppe i hälsingland och titta på valparna innan de säljs. Ska bli kul! :)

Och nu sitter jag här, ganska så trött och med huvudvärk och illamående. Har fortfarande inte ätit idag, har helt enkelt inte kunnat. Får se hur länge det här sitter i, sitter det i för länge måste jag säga till pappa. Man kan ju inte vägra äta i hur många dar som helst, kommer ju bara bli tröttare och tröttare. Nåväl. Vi får hoppas att jag snart blir hungrig och matsugen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0