090526

  2009-05-26 @ 22:28:46

Dagens bild: En liten klotterteckning där jag lät mig inspireras lite av andra (bl.a. "krig utan seger"), och la till min egna stil.


 Dagens klockslag: Inget
 Dagens kärlek: Min älskade bebiiz Sara! :D
 Dagens TV-program: Humm.... Vakna! med The Voice xD
 Dagens musik: Britney Spears' "If you seek Amy".
 Dagens koppar kaffe: 0! Helt otroligt. Jag måste bli bättre på att dricka kaffe..!!!

När pappa kom hem sminkade jag mig lite, och sen åkte vi och handlade. Fortfarande var jag inte särskilt hungrig alls, men blev faktiskt lite sugen på köttfärssås och spaghetti, så vi köpte det så att jag kunde göra i ordning och äta det.

Det blev väldigt gott faktiskt, men nu känner jag mig så fruktansvärt mätt och äcklig, har mat upp till halsen och det känns som jag kommer spy när som helst. Ingen mysig känsla. Blä. Men nu har jag i alla fall ätit en ordentlig middag. Yay for me.

Jag bad även pappa att ringa till Individuella Gymnasiet (där mina två bästisar går) och prata med dom om att jag vill börja där. Han ska ringa i morgon, eftersom det kanske är lite sent att ringa till någon utanför den närmsta umgängeskretsen när klockan är 22:00.


En liten bild till. Ser ni mig i backspegeln? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0