090527

  2009-05-27 @ 23:04:31

Dagens bild: En smaskig apelsin! Ser den inte härligt saftig och god ut? :D


 Dagens klockslag: Inget.
 Dagens kärlek: Humm... Solen! :D
 Dagens TV-program: V-64. Lol.
 Dagens musik: Ingen :S
 Dagens koppar kaffe: Ingen! :'( Börjar få rejält med huvudvärk, imorn måste jag börja dagen med några koppar kaffe....

Suck. När pappa kom hem fick jag reda på att han inte fick tag på killen (herren, mannen..?) han skulle ringa till på IV. Han får försöka igen i morgon.

I morgon nån gång under dagen (minns inte när exakt) så kommer mina två soc-tanter. Man undrar ju hur fel de ska tolka mina svar den här gången, och vad konsekvenserna kan bli för några nu då. Very exciting. Not.

Känner mig lite smått ensam, eftersom en kompis är på festival i några dagar nu och inte kan smsa så mycket. Buähähä, I miss him...

Anyways, min dygnsrytm is starting to fail så jag måste försöka sova snart, alternativt dygna så att jag inte missar när damerna från Socialtjänsten plingar på, det vore ju lagom roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0