090531

  2009-05-31 @ 19:41:54

Dagens bild: Baksidan, så underbart väder (ser mörkt ut men kameran dampar för att solen e så ljus)! Poolen e inte igång än och det är stökigt ute..... Suck.


 Dagens klockslag: 17:05 - Elitlopp! :D
 Dagens kärlek: Uhm... Vatten<3
 Dagens TV-program: "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" - en film, men i alla fall :P
 Dagens musik: Kula Shakers - "Hush" (har haft den på hjärnan sen jag såg "Jag vet vad du gjorde förra sommaren" lol)
 Dagens koppar kaffe: 1! Grr.

Vaknade sent idag. Typ 12-13 eller nåt sånt. Trots att pappa fyllde år! Skäms.

Men vackert väder var det! Eller, är fortfarande faktiskt. Aah. Har inte solat nåt idag dock.

Spelade lite Guitar Hero med brorsan också, gick väl sådär lol. Har inte spelat på ett tag och jag är inget proffs direkt. Men det är kul i alla fall!

Elitlopp var det ju idag också. Spännande, faktiskt! En svensk häst vann så klart. Grattis, Svanstedt! :D

Och efter vi tittade på Elitloppet jag och pappa, åkte vi iväg till restaurangen och firade födelsedagsbarnet med god mat. Trots att jag inte ätit på två dagar orkade jag inte hela måltiden, men satan så gott det var! Black & White med pommes frites. Mmm! Synd att oxköttet var segt...

Kanske märks att jag är lite trött? Hehe. Sorry bout that.


Kommentarer
Postat av: Bästis

Yey där ska vi ha poolparty i sommar! :D

2009-06-01 @ 10:16:46
URL: http://saragislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0