Aah, what a day! :)

  2009-05-29 @ 12:22:35
Haha, jag somnade visst igår efter att soc-tanterna gick. Oops. Fast, jag hann iofs baka en tigerkaka! :D

Imorse väcktes jag brutalt och abrupt, mitt i en dröm, av att min lillebror smällde upp dörren. Pappa skrek åt mig att vi skulle åka om en kvart, så jag skyndade mig upp och klädde på mig och sminkade mig.

Var skulle vi då? Vi skulle till BUP, såklart. Klockan 9:00 hade jag tid för ett test - ADOS-testet. Det är ett test man använder som del i autism-utredningar, fattade jag det som. Man får prata, leka typ, berätta om bilder och såna grejer. Allt jag gjorde filmades också. Men dom var noga med att försäkra mig om att bandet förstörs sen.

Och på vägen hem hämtade vi ut paket på posten, lite grejer jag beställt från H&M. Yay!



Min nya snygga tröja och mina nya snygga skor (rosa!) :D Köpte lösnaglar också, ska sätta på dom senare.

Nej, nu ska jag försöka dra med pappa ut på nåt plejs så inte dagen går förlorad!

Kommentarer
Postat av: Bästis

Haha vilken tur att din pappa kunde väcka dig då, du brukar ju vara rätt svår väckt? ^^ Snygga kläder gumman! Avis som fan på skorna :O Puss älskar dig bästis <3333

2009-05-29 @ 20:33:25
URL: http://saragislander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0