Finally!

  2009-05-25 @ 10:34:05
Jag har tyvärr inte kunnat blogga så mycket som jag velat de senaste dagarna, p.g.a. att min telefon är lite smått mongoloid. Den fattar inte när den är ansluten till datorn längre! Jag har därför inte kunnat föra över bilder från mobilen till datorn, och eftersom en bloggpost utan bilder är hur tråkigt som helst, så tänkte jag att det kanske är bäst att vänta med att skriva nånting alls tills jag fixat mobben.

Hur som helst, den är fortfarande lite paj men jag har hittat ett sätt som jag kan föra över bilder till datorn på ändå (inte bluetooth, datorn fattar inte det tyvärr...), så nu tänkte jag skriva lite mer på bloggen :)

Idag vaknade jag, otroligt nog, hyffsat tidigt och känner mig faktiskt inte sådär hemskt trött och sömnig som jag brukar göra annars. Vetefan vad som hänt, men kul är det!

Det är soligt ute, ska senare känna om det är lika varmt som det ser ut att vara också. :D

En galen sak som jag inte riktigt förstår, är att jag på två dagar inte ätit mer än lite godis. Inte för att jag vill banta eller så, faktiskt inte, utan för att jag helt enkelt inte velat ha riktig mat. Jag har verkligen inte varit sugen på mat, så jag har helt enkelt inte ätit. Ska försöka trycka i mig nån slags lunch eller nånting senare, måste ju ha någon slags energi iaf.


Lite bilder från idag, "Dagens Outfit" as they call it (lol):



Haha, mitt ansikte failar stenhårt på den här bilden xD (obs. gitarren! =D)


Här är det min kropp som failar, men är inte klänningen nice iaf? ^^


Och så är det till slut fotograf-skillsen som failar. Suddig bild blev det, men jag är glad ändå!

(
Klänning från Divided by H&M, midjebälte från Brooker)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Awww Sötaste nånsin ^^

2009-05-25 @ 11:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0