God morgon! :D

  2009-05-28 @ 11:18:42
Aaah, jag känner mig faktiskt rätt så pigg trots att det är väldigt tidigt för mig! Skönt, verkligen! :D

Pappa ringde till IV-snubben, och fick som svar att han skulle ringa igen imorgon efter 12. Spännande! :P

Och så kommer ju soc idag. Minns inte när som sagt, så jag måste sitta och bara vänta på att dom ska komma. Suck. Om jag bara hade skrivit ner vilken tid...


"Dagens Outfit" idag blev inget speciellt, en argyle-tröja och ett par jeans, men några bilder fick det bli ändå:


Mjo den sitter lite löst, tröjan... Men den duger!


Blä, hatar mina ögon. Jag har fakking mongolveck! Inte fint på något sätt. Someday I'm gonna have them removed. Grr.


Haha, kul man kan ha.


Haha, vilken totalt helcool bild!  Fast det ser ut som jag har värsta finnen ovanför läppen, men det har jag inte...! :S


Bläää måste tvätta håret! Men eftersom jag inte vet när soc kommer så måste jag vänta tills efter dom har varit här, vore ju lagom  kul om jag stod i duschen när dom plingar på...


Haha, var är handen på väg? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

alltid lika söt som vanligt:) PUSS <3

2009-05-28 @ 11:35:54
URL: http://saragisalander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså vafan leker du? Kom ner på jorden ....

2009-05-30 @ 15:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0