God "Morgon" lol

  2009-05-27 @ 15:18:14
Yess, jag vaknade idag typ 14:00 eller nåt. Vet inte hur det kunde hända, för jag tycker jag somnade rätt tidigt igår... Aja, jag kanske är inne i en lite tröttare period helt enkelt. Och då är det ju inte mycket jag kan göra.

Men, jag har i alla fall ätit frukost och klätt på mig, känner mig sådär lagom pigg och är faktiskt hyfsat glad.

Pappa ska ju ringa till IV idag, undrar när jag kan börja! Ska faktiskt bli skönt att göra nåt på dagarna, blev så van vid det hos jourfamiljen, och nu hos pappa känns det så jäkla tomt och trist. Plus att jag saknar mina två bästa kompisar, som båda går på IV.

Här är min "OFTD" (outfit for the day lol):


Jag vet jag vet, det är stökigt och jag är osminkad (och gör värsta spända minen av nån anledning), men kläderna är rätt snygga väl? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0