Good Morning! :D

  2009-05-26 @ 11:21:54
Kan ni fatta det?! Att jag är vaken så här tidigt, fast jag inte har några möten idag?! Aaah, så jävla skönt alltså! Känns som jag är på väg in i en bra period, hoppas det inte bara är i några dagar (peppar peppar), utan att det håller i sig riktigt länge.

Jag är egentligen rätt så trött, men jag ska verkligen försöka att inte gå och lägga mig nån gång under dagen och förstöra hela dygnsrytmen, utan jag ska göra mitt bästa för att hålla igång hela dagen.

Just nu sitter jag här osminkad och i sovkläder, känner mig naken och äcklig och vill gå ner och duscha och fixa i ordning mig, men måste bara samla lite krafter så att jag inte typ svimmar eller nåt i duschen (lol).

Just nu är det soligt och härligt, hoppas det är varmt också så jag kan gå ut och jobba lite på brännan (erhm... nu tog jag i från tårna, jag är ju blek som ett äggskal!), hehe.

Nej, nu ska jag vila upp mig lite genom o  läsa nån tidning eller nåt, och sen ska jag upp och duscha och sminka mig och klä på mig och allt. Suck. Jobbigt att vara tjej. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0