Så typiskt...

  2009-05-26 @ 17:38:18
Självkart gick jag och la mig i sängen, och somnade förstås! Vaknade igen vid 16, och jag hann lagom hämta in posten innan det underbart vackra och soliga vädret slog om och blev mulet och regn-när-som-helst-aktigt. Sååå typiskt . Just my luck! Suck.

Har iaf duschat nu, sitter och väntar på att håret ska självtorka så att jag kan borsta det. Blev inga supersmexiga kläder idag precis, men det duger väl.

Har ännu inte ätit nåt annat än godis, och jag är väl nu inne på tredje dagen med den dieten, och jag är fortfarande inte hungrig eller sugen på någon mat! Har smaskat i mig lite godis som sagt, men det är på vippen att inte ens det duger längre. Mår lite illa om jag äter för mycket, och med godis är det ju så lätt att man äter just för mycket.

I övrigt så mår jag faktiskt helt okej, rätt bra faktiskt. Känner mig faktiskt lite brun också! Jag vet att jag är vit som ett spöke, men med mina mått mätt är jag faktiskt lite brun! Eller så är det min ljusa tröja som blir en kontrast mot min hy och får den att se brunare ut än vad den faktiskt är. Whatever it is, I like it.

Amen kul, nu har det hunnit börja regna också. Suck.


Bild på "dagens outfit" (lol, jag hatar verkligen det uttrycket):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0