Snabbis =)

  2009-05-16 @ 19:48:13
Jao, en snabb update så ni ser att jag lever iaf. Tänkte skriva förut nåt om Nicoles föreställning (Fame, fett nice), men pallade inte. Sen när valparna kom, men pallade inte det heller.

Så, jag skriver lite kort nu i stället. Imorn ska jag flytta hem till pappa igen, kommer kännas lite skumt efter ett tag... Men jag kan ju alltid åka o hälsa på jourfamiljen igen ;P

Nu ska jag sätta mig vid TV:n och kolla Eurovision, ska se om jag orkar trycka i mig någe chips eller godis...


En bild också: Tog en fika inne på stan med Nicole o Fredrik :) Solade oxå btw, fick lite färg, tror jag....

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

du har blivit utmanad i min blogg om du känner för det ;)

2009-05-19 @ 00:17:12
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0