Sol sol sol sol sol...!

  2009-05-30 @ 18:39:30
Aaaah, har nyss kommit in från en underbar solstund! Brorsan verkar ha somnat, måste ut o titta till honom lite senare så han inte bränner sig xP

Hur som helst, jag hade min nya bikini på mig och satt rakt under solen, eller framför snarare, för jag fick solen preciiis i ögonen. Lol. Men hur som helst, låg där med en handduk över ansiktet (jag vet, lol) och med iPod i handen och hade det huuuur skönt som helst. Jag brukar inte sola, det är inte min grej, men eftersom jag varit på solarium för några veckor sen och faktiskt fått lite färg, så tänkte jag att det vore kul att för en gångs skull fortsätta jobba lite på brännan. Och jag vet att det låter skumt, men det ser banne mig ut som jag fått lite färg idag faktiskt! Dock ser mitt ansikte blekare ut än resten av kroppen... erhm... får fixa det en annan dag.


Har inte tagit pics på det jag köpte igår än, för jag ser ut som ett monster i ansiktet, men här är iaf en bild på mig när jag solar i min nya bikini:


Jag veeet, stora lår men that's me lol :P Våga inte säga att jag inte är liiiite brun iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har en finne på tutten

2009-06-05 @ 16:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0