Var tar tiden vägen???

  2009-05-30 @ 15:40:15

Igår var en otroligt välfylld dag. Pallar knappt berätta om den, men gud vad mycket som ändå hann göras medan jag var vaken! Otroligt. Dessvärre pallade jag inte sätta mig igår vid datan och skriva om den, och jag vet inte om jag gör det nu heller lol.

Hur som helst, idag har jag mycket som ska göras. Eller, kanske inte så jättemycket - ska bara köpa present till pappa som fyller år i morgon. Grr, det är lördag så alla affärer stänger ju snart! Och jag som måste duscha... Tiden räcker inte till! :(

Men det är i alla fall vackert väder ute. Har jag jävligt tur hinner jag gå ut och sola lite i min nya bikini. Japp, jag shoppade igår! Har inte tagit bilder på allt eftersom jag varit upptagen, men ska försöka ta några bilder ändå. Men först måste jag duscha. Och fixa present till pappa. Och sola lite innan solen går ner. Puh. Blä. Här hinns inte ens med en frukost!

Sen så kommer min gulliga polare hem från festivalen idag, han skulle egentligen åkt hem i morgon men det blev idag istället. Yay!

Jag måste ju i alla fall ha med en bild, eller hur? Så, here goes:


Jag vet, jag ser tjockis ut på bilden men har inte tid att ta fler bilden. Linnet är från H&M's nya kampanj "Fashion against AIDS" och är designad av N.E.R.D. De bleka jeanslegginsen är från MQ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0