Börjar bli frisk...?

  2009-10-03 @ 17:37:18
Imorse vaknade jag och kände mig mindre täppt i näsan, och alltså mindre sjuk.

Duschade och sminkade mig och kände mig fräsch, men fortfarande sjuk. Hade värsta febern, men åkte ändå till Ica med papi och köpte godis och sånt, ni vet nödvändigheter när man är sjuk. Känner mig mätt på godis just nu, ovanligt va? ;)

Pappa har köpt en ny kamera förresten, en Nikon Coolpix p90. Vi håller på och testar den lite, lär oss den. Lite småkul faktiskt.

Fyller ju år om några veckor också, vet inte riktigt vad jag ska önska mig... Hål i öronen förstås, finns så mycket söta örhängen! Och den där underbara parfymen Pink Sugar... Och ett namnhalsband ni vet, den där "nya trenden". Har velat ha ett sånt i flera år, men har inte vetat var man får tag på dom... Men nu vet jag ju, hihi!

Nån tidningsprenumeration kanske? Veckorevyn, Cosmo? Hmm, får fundera vidare på det där.

Hoppas att jag blir helt frisk och kry tills på tisdag, så att jag kan gå i skolan igen! Vill inte missa allt för mycket, även om det är lätt att ta igen.

Japp, det var väl en liten uppdatering. Ska se när höstlovet börjar så att jag vet när jag får träffa älskling igen, och framför allt ta reda på om det är min tur att åka till honom eller om han vill komma upp till storstaden igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0