Fan va han spanade in mig! ;O

  2009-10-06 @ 20:45:39
Åkte till LAVA efter skolan med Sara, ni vet det där stället där man kan pyssla och sy och sticka och uppträda och göra allt möjligt.

När Sara var på toa upptäckte jag att en av byggarbetarna, en rätt snygg kille i 20-årsåldern, spanade in mig rejält. Det verkade som om jag var det hetaste han nånsin hade sett, när han först såg mig fick han typ en chock.

Jag sneglade lite på honom för att se hur mycket han stirrade, och han glodde som besatt. När han skulle ta hissen upp en våning stirrade han rakt in i mina ögon och jag kunde inte hålla mig för skratt (har aldrig blivit inspanad på det sättet förr, det såg så löjligt ut!), och då började han också skratta precis innan hissdörren gick igen.

Hur som helst, Sara och jag satt och pysslade med pärlor och gjorde lite halsband, och i våningen ovanför stod killen och var bokstavligen tryckt mot glaset och beundrade mig. När jag tittade upp duckade han typ eller gick iväg lite, men Sara satt och kollade vad han gjorde.

Väntade på att han skulle komma ner och prata med mig, så jag kunde säga "tyvärr, jag har pojkvän!" rakt ut, men han kom aldrig. Så, jag och Sara gick iväg och lämnade den stackars killen drömmandes om mig.

Hahahaha, det var fan det roligaste jag har varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0