Ingen sömn inatt.

  2009-10-06 @ 05:00:42
Q: Vad gör man om man vaknar klockan 15 (men går upp ur sängen 17) och har skola följande dag?
A: Dygnar, såklart!

Jag vet att det är udda, men i min familj är det en självklarhet. Sömnproblem är det nämligen inte bara jag som har; pappa är minst lika udda som jag.

Hur som helst, har legat och spelat spel i några (många) timmar, och alldeles nyss kom jag ut ur duschen. Känner mig mysig och fräsch, så synd att rummet är en svinstia!

Ligger i sängen med min rosa älskling (datorn, duh) och väntar på att håret ska självtorka, och lyssnar på en (lite barnsligl) låt:

 

Så, nu ska jag ligga och chilla tills det är dags att gå upp! (Förresten, är det bara jag eller börjar det bli "vintermörkt" ute nu? Liksom nattsvart på morgonen... Usch för det!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0