Läxor. It sucks.

  2009-10-07 @ 16:48:39
Vaknade halv nio idag trots att jag somnade vid typ 20, och sov hela natten! Helt otroligt, kan jag få ha det så varje natt plz? ♥

Papi var snäll och skjutsade mig till skolan, kom alldeles lagom för sen till bildlektionen (jag missade det tråkigt dravlet haha) och skulle måla av ett äpple. Det gick väl sådär... Jävligt svårt, men roligt var det! Blev inte nöjd, det enda jag blev nöjd med är väl ramen, haha. Den målade jag bara grön.

Resten av skoldagen gick bra, slutade 14.10 vilket är min kortaste dag.

Bussen hem från skolan var 40 min försenad, det är fan inte okej! Det tog en timme för mig att komma hem idag... Cp.

Hur som helst, tänkte göra läxorna direkt när jag kom hem men har bara hunnit kolla alla bloggar jag följer och käka godis...hehe. Ska göra dom nu och prata med pappa om mötet med soc han hade idag, cp alltihop ♥

Kommentarer
Postat av: Marcus & Ida

Haha jaa :)

2009-10-07 @ 17:26:49
URL: http://isswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0