Update yao

  2009-10-13 @ 20:59:25
Har ju inte varit så aktiv på bloggen de senaste dagarna.... Men aja, here I am! :P

Var hos min gamla jourfamilj igår och följde med ut med hundarna, stannade på äppelpaj och kaffe och lekte med kameran lite :)

Bilder:


Wilmisen, finns väl säkert äppelpaj på bordet ;)


Hon är så gullig!


Vilka riktiga hundögon!


Wilma ♥


Lotta leker vakthund!


Gulliga Lotta, vilken fotomodell!


Wilma-gullet


Haha, vilken blick!


Haha har jag en busig blick eller vad? ;D


Här ligger jag på golvet och har skoj...


Hehe yes, bilderna är tagna med den nya kameran!

Nu ska jag göra lite finputs på läxan till imorn, sen ska jag leta fram avsnittet då Family Guy gör en parodi på Nyckeln till Frihet! Vi tittar på den i skolan, hehe. Ciao! ♥

Kommentarer
Postat av: Felix Andersson

Burp...

2009-10-17 @ 02:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0