9/11

  2009-09-11 @ 23:14:23
Yep, idag är det den 11:e september. Så, nu har vi uppmärksammat det.

Idag har jag legat i sängen heeela dagen. Har dock varit vaken den mesta av tiden, fast ändå legat kvar i sängen och lekt med datan. Ahh, så slapp som man bara är när man är ledig.

Senaste tiden har jag och Jonas varit nästintill besatta av "kasta snor-spelet" (som vi så fint kallar det). Det är väldigt beroendeframkallande, särskilt när man börjar bli bra på det!

Snorspelet. Aww yeah.

 

Just nu sitter jag och väntar på att Jonas' kompis Kalle (KillingSpree @ bdb) ska lägga upp nya bilder. Jag vet att han var ute och fotade Jonas idag, kan han inte bara lägga upp dom nu då? Grrr.

Är jäkligt godissugen också. Men det finns självklart inget godis hemma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0