Fredagkväll.

  2009-09-04 @ 21:54:14


Bilden har inte ett skit med texten att göra.

 


Fredagkväll. Det betyder fest, eller hur? Ja. Och vad gör jag? Tittar på Comedy Central och dricker MER. Och smsar med min pojkvän, som är ute och har kul. Hahaha, är man mobbad eller vad?

Börjar btw bli riktigt stökigt i mitt rum... Ska ta tag i det nån gång. Tänkte göra det idag men, erhm...det blev inte så. Bytte i alla fall sängkläder igår, så sängen är rätt fräsch. Hehe.

Är fruktansvärt sugen på nånting, men vet inte vad... Fuck va irriterande! Vet inte om det är nån maträtt eller nåt godis, men nånting är det... Förmodligen godis.

Nej nu kan jag inte sitta här och blogga, måste fortsätta dricka apelsinsaft ur en liten kartongförpackning med sugrör och titta på South Park! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0