Hemma nu ^^

  2009-09-08 @ 20:06:11
Nu har jag precis ätit klart min frukost (hehe I know...), som fick bli lite marängtårta från Almondy. Mums!

Har varit i skolan idag, Henke rev sönder Saras papper på svenskan och Sara planerar hämnd till imorn. Spännande, hihi!

Efter skolan åkte jag och Sara in till Solna C, och shoppade lite. Eller det var Sara som shoppade, jag följde med som sällskap och smakråd. Hon köpte silverschampo, en snygg lila tröja och ljusrosa läppstift. Så nice!

Är förresten fest på lördag, vet inte om jag får komma men Sara ska försöka fixa det, tihi! I såna fall vill jag shoppa också, hittade en snygg klänning på Gina Tricot idag som jag vill ha... Får fråga pappa om pengar, hehe.

Nu ska jag titta på Simpsons och hoppas att Jonas' internet börjar fungera! ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja... själv brukar jag äta frukost på morgonen XD

2009-09-09 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0