Kan inte sova...

  2009-09-06 @ 02:22:41
Usch, jag kan inte sova!

Är inte tillräckligt trött tror jag, men jag är inte heller särskilt pigg... Vilket är synd, för hade jag åtminstone varit lite pigg så hade jag ju kunnat städa mitt rum! Men nu orkar jag bara ligga i sängen och ha tråkigt... Och jag kan inte sova. Fuck vad det är jobbigt när det blir så här!!!

Glömde förresten ta medicinen i fredags... Mycket dumt. Glömde den en dag förra veckan också, hur kan jag vara så slarvig? Jag hoppas inte jag hinner bli alltför dålig efter en dags missad medicin...Usch.

Förresten, en sak angående min nya dator. Man kan inte ta bilder i cam med den? Hittar inte ett enda program i datorn för camen... Ingenting. Illa, eftersom det är en inbyggd cam... Jaja, får väl leta vidare eller klara mig utan. Tycker bara att min blogg börjar bli tråkig eftersom jag i princip slutat lägga upp bilder...

So anyways, nu ska jag försöka sova då... Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VAHH!!!!!!!!!

2009-09-07 @ 00:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0