OMG, JAG LEVER!

  2009-09-26 @ 23:07:19
Fan va sexigt, jag lever ju! Kan man inte tro, med tanke på den döda bloggen...

Men jag har faktiskt en förklaring; jag är med min älskling Jonas! Han har varit här sen torsdagkväll förra veckan, och vi har roat oss ute i Stockholm hela dagarna! Okej, jag har ju gått i skolan också... Litegrann. Hehe.

Hur som helst, tyckte det var dags för en uppdatering!

Här kommer lite bilder:


Här är en rätt gammal bild, på mig i nåt kebabställe i stan. Jag gillar inte kebab så jag satt och tittade på när älsklingen åt...




Här är på Astrid Lindgrens Barnsjukhus, jag sitter och kör bil! (och pratar i telefon! :O)



Bild från skansen, getterna var keliga! Fanns en hjärnskadad (?) get som höll på och tjöt som ett mongo ibland... Haha, gud så roligt det lät och såg ut!



Här har vi roligt i barnsjukhusets hissar!


Och här är vi sexiga på tuben!


Min sexiga älskling rider en träponny.



På Skansen-Akvariet, man fick inte röra lemurerna så vi stod fint bredvid och tittade på. Plötsligt blev Jonas attackerad av en halvapa! :O Men nog ser han glad ut ändå :)



OMG, älgen kommer rakt emot mig! "Will do moose stuff for money".



Lemurerna var en klar höjdpunkt. Fett att jag vill skaffa en!



Vet inte varför just grenarna är så intressanta...



Supersexiga björnar! Så coolt, väldigt häftigt faktiskt. Dom badade och bråkade och lekte och kysstes. Eller, det såg ut så.



En urgullig surikat! Och nä, jag har inte en systemkamera.



Vi hade även turen att på se ett riktigt babianknull!



Söt lemur i close-up.



Så söta!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nawww fina bilder, värför bara en bild på björnarna det va ju dom som va dom häftigaste : D

2009-09-26 @ 23:14:13
Postat av: Linnéa

Sexig du var på första bilden då ;)

Eller kanske inte... Eller... Typ hundra :D

2009-09-29 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0