Trött men kan inte sova...

  2009-09-09 @ 21:10:16
Vaknade 8 idag, skyndade mig att gå upp och fick skjuts av pappa till skolan.

Efter plugget åkte jag, Sara och Henkebooi till stan och hängde lite. Kollade på kläder, käkade på donken och så. Sen åkte jag och Henke hem igen (Sara stannade för hon skulle träffa en kompis), och så satte jag mig vid datorn ett lite tag. Kom hem vid typ 17.30.

När pappa kom hem åkte vi och handlade och tog ut mitt paket från H&M (oooh, vad har jag köpt nu då? ;D) och så köpte vi lite mat och godis (ofc!).

Imorn ska vi åker över till min gamla jourfamilj och lämna över en dator, och se om dom kan fixa den. Trevligt att känna ett dataproffs! ;)

Är rätt trött nu, men kan inte riktigt sova... Får väl vänta några timmar. Väntar just nu på att älskling ska bada klart så vi kan snacka lite i tele ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0